04 septembris, 2010

Here comes the sun...

Here comes the sun...

jā, mums šonedēļ saulīte iespīdēja pat nebaidīšos teikt - daudz un dikti :) ļooti patīkamas atvasaras dienas iekš B'ham!
Mammītes apciemojums izvērtās patiešām lielisks, jo gan laikapstākļi, gan pilsētu arhitektūra un daudz kas cits mūs pamatīgi palutināja :)  Hastings un Eastbourne - abas dienvidu Anglijas pilsētas ir dikten skaistas, kurās tvērām gan viduslaiku arhitektūras dvesmu, gan jūras un vēja mūžīgo spēku, gan parku burvību, gan cilvēku nesteidzīgo ritmu. Lieliska atpūta - to te pavisam noteikti var noķert! Iepazinos arī ar vairākām vāverēm. Viņas gan ir dikti foršas, riekstus ēdelīgas un draudzīgas. Gribētu sev vienu tādu...
btw - Liels Apsveiciens manam brālim ar tiesību nokārtošanu! Lai labi ripo! 


Vakar svinējām un ballējām Karolinas, Ildiko un Annijas dzimšanas dienas + Espes leaving party ( :( ). Ballīte iesākās ar milzīgu pārēšanos, jo mūsu Ildi ir kaislīga pavāre. Bija gan gardi pastas salāti, gan dažādu veidu pildītās pankūkas. Ņamma... Tad pamazām varēja sākties danči, apdāvināšanās un citas nemazāk foršas nodarbes :P Iemācījos pat dažus soļus no pandžabī video klipiem... Un, protams, Edu bija nepārspējams ar saviem (manuprāt, tikai melnādaino izpildāmajiem) moviem! Nice.


Soutfieldā ir divi jauni iemītnieki - francūzis Mets un poliete Monika. Pagaidām nedaudz kautrīgi, bet tas jau sākumam piederas. 


Esmu tieši pusē - vēl puse laika iekš UK.


Buč Buč un sveicieni ar jaunā mācību gada sākumu!

3 komentāri:

  1. Man prieks, ka tik daudz smaida un saules Tevis rakstītajā.. :) Man arī saule uzspīdēja... Jā, tāpēc man patīk dzīve - nekad nevar zināt, kas notiks tālāk.. Bučas! un gaidu mājās (hug).
    p.s. Un es neesmu nekur pazudusi - lasu katru Tavu ierakstu....vnk tāda nerunīga esmu :D

    AtbildētDzēst
  2. and I say it's all right. Bučas.
    Esi aptrūkusies nu gluži kā šodienas saules trūkums organismā. Ko es te kā veca Bītlu plate, ko? :D

    AtbildētDzēst
  3. tās jau dikti foršas un labas.. nu, tās plates :) Bučas abām :*

    AtbildētDzēst